tantric lifestyle

Ik neem je mee in energie, omdat je ermee kunt werken en je er iets mee kunt doen. Het genereren van nieuwe dialogen en de nieuwste labs, daar zit ik in en dat op wereldnivo en neem je mee al meer dan 7 jaar inmiddels, being part of a journey, wat betekent dit?

cropped-img_6333.jpg

Er zijn nogal wat verschillende vormen en alles is uit energie opgebouwd en zo ook onze seksualiteit ..ze is een vorm van energie en er zijn nogal wat verschillende vormen met eigen wetten. De energiewet laat zien dat we dat zelf kunnen leren toepassen.

Ik neem je hierin mee, op weg naar je doel kun je binnen deze context werken met het Zelf, liefde als flow inzetten, met Spirit zijn is Leven zelf, de laatste neurowetenschappen laat dit zien. Je kunt dit leren en oefenen, energie kun je leiden en mensen kunnen dit oefenen in hun dialoog in hun samenwerking en in hun communicatie. Ik heb heel veel geleerd van de Learning labs en de mensen hierin, ze hebben mij gered, zoals ik nu ook anderen kan redden, het verborgen leven en mensen die groeien door pijn en onzekerheid, door al het mooie wat we zien in natuur zelf, in haar essentie gaat het over het presenteren van presence…

Energie leiden in het dialoog gaat over sturing en haar ergens heen laten gaan, dit gaat over aandacht richten en je focus, je ademhaling, je focus en je fantasie.

 

Dia7

Zonder de juiste mensen om je heen kun je niet aan een journey beginnen en je kunt ook niks uitdragen, de rules veranderen gaat niet alleen over de regels het gaat over de condities en een coherent frame, je kunt heel eenvoudig zelf proberen hoe dit werkt.

“probeer je een weg te laten zien”

ermee te werken om te werken naar een doel, het begin van je weg kan verder weg lijken maar het kan wel helder en duidelijk zijn waar je naartoe wilt en dat geeft leiderschap in plaats van afhankelijk te zijn, een aantal stappen zijn nodig om te maken en dat is strategisch leiderschap en hiervoor is het tactische dialoog nodig, het begint met energie, trust, vertrouwen in je eigen patronen in je eigen proces en dat vraagt om een systemische benadering, het is bijvoorbeeld best fijn om lang te vrijen, en je kunt dat ook oefenen met een doel wat spiritualiteit activeert, in tegenstelling tot elkaar zijn we namelijk beide op zoek naar iets…

 

Dit is een tantrisch leven een lifestyle, met energie kun je werken en je kunt er wat mee doen, alles is opgebouwd uit energie……. natuurwetten toepassen en de delen eruit die zijn opgebouwd uit energie ook leren zien in onze seksualiteit is ook een vorm van energie leren besturen, dit is ook voelbaar in een dialoog, er zijn nogal wat verschillende vormen van andere wetten, en die energiewetten kun je leren toepassen. wensen werkelijkheid laten worden en magie als een dienst aan de samenleving en energie gebruiken om je lichaam te verjongen en anderen te helpen dus omvormen tot een meer heilige energie.

 

Mystici in extase brengen, leren en oefenen…… een ergie kun je leiden en je kunt haar sturen, je kunt haar ergens naartoe laten gaan, ik zal je een omweggetje geven, hoe? je leest een boek en je hoort en ziet niets meer je bent geconcentreerd bezig en je herkent de situatie…. aandacht op 1 punt focussen, je voelt dan minder.

 

Bij pijn is dit heel nuttig, je richt je op iets anders, en zo kun je ook meer bloed laten stromen naar bepaalde plaatsen in je lichaam, er zijn gevoelige sensoren op bepaalde plaatsen aan ons lichaam en dat bevestigd hoe het werkt als je iets laat vallen, het is de wet van zwaartekracht en zo zijn er ook wetten van subtiele energieen. De zon bundelt ook haar stralen en zo krijg je en focus dus de intensiteit van de zon is ook sterker op dat moment, wetten dus of regels, het is je focus, concentratie om met 1 ding bezig te zijn en dat ook te willen, visualisatie, ademhaling en meditatie, emoties zoals blijheid en vreugde geeft invloed op onze vorm dus ben je kwaad of angstig?

 

;maak een paar langzame uitademingen en het zakt weg, gewoon 2 X 3 is ^^6 …..jouw marathon bepaal je zelf van binnenuit, we moeten echt leren veel meer van binnenuit te gaan sturen en leiden, leiding geven van binnenuit met de pilot Syntony, Syntony Conversations Syntony Cafe gezondheid en seksualiteit verhogen maar ook je eigen rol als mens in dit leven verhogen, en meer bewust maken –

 

Gedachten richten op een lichaamsproces en zo je ademhaling leren schakelen is ook zo voor psychische processen, en dit is ook zo voor seks, je kunt met je adem ongelooflijk veel doen, omdat je er bewust mee omgaat en je kunt je orgasme ook beinvloeden hiermee. Je kunt onder leiding van een coach of therapeut leren om deze ademtechnieken in te zetten, en zo kun je ook trauma boven halen waarvan je het bestaan niet afwist, waar psychiaters jaren over doen, je kunt heel veel leren en heel veel mogelijkheden scheppen om te gaan werken met zaken die momenteel je leven negatief beinvloeden. Ik neem je mee terug naar lang vergeten gebeurtenissen en laatje glashelder zien wat je vanaf je geboorte tot nu hebt gedaan vanuit je patronen die je zelf hebt ingezet. Je gevoelswaarde is essentieel en dat is mijn expertise, Syntony is een gevoelsdimensie die je een aardig en beter mens maakt omdat je richt op grace, alles simpel houden en je dat ook belichaamt in je lichaamstaal en je woorden maar ook in je tonatie en in je contact maken met de ander en met jezelf, je eigen essentie kent. Ik richt mij op integriteit, in communicatie en in mijn samenwerking met anderen maar ook in het omgaan met mijn lichaam en mijn energie dus goed zorg voor mijzelf, ik ga mijn eigen trauma,s aan en ik deel en leer dat ook met anderen, ik ben het vrouwelijke deel in mijzelf en ook een geliefde, ze mag het leven en de liefde vieren en ze mag ook de stimulans zijn hiervoor om deze innige vereniging in alles te laten doorstralen, ze is mooi omdat ze gevoel voor liefde heeft. Ze is niet alleen een object om mee te vrijen maar een vrouwelijke deel wat ook in jouzelf zit, ze komt dat laten zien en dat is de mensheid zelf, de eerste godinnen van de mensheid lieten dit al zien.

 

Verbindingen maken en samen leren en samen delen, ze geeft vorm aan flow, in flow zijn is afgestemd zijn op elkaars energie, alles gaat vanzelf, en passie voor communicatie en relatie, relaties zijn vol en mooi als we bewustzijn is, ze zijn er om ons vertrouwen te geven en die verengiging gaat diep en diepgaande dialogen geven dit vorm.

Diepgang is nodig voor verhoging van onze samenleving en diepgaande samenwerking is voor de langere termijn zinvol en noodzakelijk, we moeten dit met elkaar gaan activeren en stimuleren voor meer harmonie in deze wereld.

Ik ben gaan bloggen om meer bekendheid te geven hieraan binnen onze samenleving want anders kun je geen duizenden mensen bereiken dagelijks, het is de reden dat ik 5.000 vrienden heb op facebook en volgers en ook op mijn twitter account en mijn instagram, elektrische energie is een onzichtbaar bestaan en wij weten allemaal dat ze er is. Kanalen tussen je wervelkolom en zo omhoog via je nek en door je hoofd, naar de bovenzijde van je gehemelte en je tong is een schakelaar, dit kanaal kun je verbinden met het naar beneden lopende kanaal via je tong, je keel, je hart en je solar plexus wat boven je navel zit, en zo weer aansluit via je geslachtsorganen nar je omhoogloopende kanaal. Tantra vraagt niet om zomaar iets aan te nemen maar dit zelf te gaan doen, diep concentratie en energie laten rondlopen, ik doe dit in al mijn contacten die ik bewust zelf aanga, ik doe dit ook in de ruimte waar ik kom, mijn knooppunten en chakra,s maar ook mijn energie bewaken en oefen dit vooral in de natuur buiten, het is belangrijk bij oefenen dat je ook je energie goed naar beneden kunt leiden.

Heel veel mensen zijn slecht gegrond en niet bewust van deze energiedoorstroming.

Onder aan je stuitje bevindt zich een pomp, de musculus pubococcygeus afgekort de pc spier.

veel mannen en vrouwen zijn vergeten hoe dit werkt, het is niet nodig om spanningen op te slaan in je lichaam als je met deze spier kunt leren werken. Je stuurt verschillende energie naar je chakra,s toe vanuit deze spier en zo kun je ook bovenzinnelijke ervaringen doormaken. Verschillende spieren leren samentrekken onafhankelijk van elkaar is mijn expertise geworden na jaren trainen, heb diverse leermeesters gehad hiervoor en ben nu zelf ervaringsdeskundige. Je spieren leren aanspannen en ontspannen is essentieel basis voor gezondheid. Liefs Sarah ps ik daag je uit te gaan starten …………….

 

arvin-enchancing-4-ways-of-awareness-for-sustainable-action-24-638

One thought on “tantric lifestyle

Leave a Reply

